کاراته کاهای فارس به هفت مدال رنگارنگ کشوری دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس گفت: نهمین دوره مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور به میزبانی سالن کبکانیان تهران برگزار شد و تیم فارس با کسب یک نشان طلا ، ۲ نقره و چهار برنز در مکان چهارم قرار گرفت.

وی افزود: در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کومیته رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال محمد هادی محمدی با شکست تمامی حریفان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به مدال طلا رسید.

رییس هیات کاراته استان فارس ادامه داد: در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال عباس فرازی و در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال کشمیر پناه زاده ، به مدال نقره دست یافتند.

مبارکی اضافه کرد : علیرضا برزگر و محسن کریمی زاده در کاتا رده سنی ۳۵ تا ۳۹ و ۵۵ تا ۵۹ سال بر سکوی سوم ایستادند و وحید کشاورز در وزن منهای ۷۰ کیلو رده سنی ۴۰ تا ۴۴ و علیرضا برزگر در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال بخش کومیته دیگر مدال های برنز تیم فارس را به ارمغان آوردند.

در این رقابتها تهران با هفت طلا، چهار نقره و یازده برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت ، مازندران با چهار طلا، ۲ نقره و هفت برنز دوم شد و تیم اصفهان با ۲ طلا، شش نقره و ۳ برنز در مکان سوم ایستاد.

در نهمین دوره مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور ۱۶۶ ورزشکار حضور داشتند.
انتهای پیام/م

هفت مدال رنگارنگ ، رهاورد کاراته کاهای فارسی از مسابقات پیشکسوتان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار