نیروهای نظامی موفق به تولید موشک‌هایی برای انهدام نیروهای دشمن شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پهبادها و موشک‌های مختلف سبب می‌شوند تا نیروی نظامی هر کشوری با موفقیت کار خود را انجام دهد، موشک‌هایی که اجازه جولان به تانک‌های دشمن را نمی‌دهند و از کشورها حفاظت می‌کنند؛ در اینجا قصد داریم به معرفی چند موشک و پهباد قوی بپردازیم.

پهباد ۲۰ تنی برای مقابله با نیروهای دشمن

به تازگی پهبادی در قالب یک جنگنده طراحی شده است که می‌تواند به صورت عمودی هر نوع جسم مشکوک و غریبه‌ای را نابود کند، این پهباد که در مأموریت‌های نظامی به کار گرفته می‌شود با وجود آنکه هیچ سرنشینی را در خود جای نمی‌دهد اما وزنی در حدود ۲۰ تن دارد.

این جنگنده قوی هنگامی که به رادارها متصل می‌شود انواع اطلاعات از کوچک تا بزرگ را دریافت می‌کند، همچنین آنقدر جا دارد که می‌تواند در آن مهمات و تجهیزات نظامی را قرار داد و از آن به عنوان شکارچی پرنده یاد می‌شود.

3 موشک قوی که نیروهای دشمن را از بین می‌برند / سنگین‌ترین پهباد جهان برای فعالیت در میدان جنگ

موشکی که هر کشتی مزاحمی را نابود می‌کند 

به تازگی کشورها توانسته‌اند موشک ضدکشتی را تولید کنند که در هنگام مواجهه با کشتی‌های مزاحم سریعا وارد عمل می‌شود و آنها را از میدان به در می‌کند، این موشک هنگامی که کشتی مزاحمی را ببیند به بالای سر آن می‌رود و سریعا به آن کشتی برخورد می‌کند و به دلیل قدرت بالای این موشک کشتی‌ها در چند ثانیه منهدم می‌شوند.

3 موشک قوی که نیروهای دشمن را از بین می‌برند / سنگین‌ترین پهباد جهان برای فعالیت در میدان جنگ

موشکی با برنامه‌ خاص برای نابودی نیروهای دشمن

یکی از نیروی‌های نظامی توانسته است موشکی را طراحی کند که به دو روش لیزری و راداری هر نوع هواپیما و یا جسمی را که در هوا ببیند مورد هدف و شلیک خود قرار می‌دهد، این موشک برای مواردی چون نابودی تانک هم استفاده می‌شود و می‌توان به آن برنامه‌ای مشخص داد تا متوجه شود که به چه میزان باید در سنگرهای دشمن نفوذ کند.

3 موشک قوی که نیروهای دشمن را از بین می‌برند / سنگین‌ترین پهباد جهان برای فعالیت در میدان جنگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار