بخشدار ماهیدشت از گازرسانی به ۱۸ روستای در ایام مبارک فجر خبر داد.

 گازرسانی به ۱۸ روستای ماهیدشتحیدریان بخشدار ماهیدشت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،  از گازرسانی به ۱۸ روستای در ایام مبارک  دهه فجر خبر داد و گفت: مجتمع گاز رسانی روستای ریزوند شامل ۱۸ روستا ست که درسال۹۶بعلت معارض این پروژه بمدت یکسال تعطیل بوددرسال ۹۷با پیگیری‌های انجام شده این موضوع حل شدو در  دهه فجر  از این پروژه بهره برداری می‌شود.

حیدریان افزود: مجری واگذاری کنتور گاز اداره پست است و طبق آمار تاکنون هزار و  پنجاه مورد کار تکمیل پرونده تحویل کنتور گاز انجام شده است و چندین روستا در بخش ماهیدشت کار انجام گاز رسانی و تحویل کنتور انجام شده است.

وی هم چنین از ساخت مسکن برای دو خانوار دارای معلول روستایی خبر داد و افزود:روستای چغازرد دونفر معلول نابینا و  روستای لعل ابادکل کل ۲، دومعلویت معلولیت بدنی دارد در تلاش هستیم توسط خیرین سرپناهی برای این عزیزیان ساخته شود.
 
 وی بیان کرد: در روستای چغازرد  ساخت مسکن درحال  تیرگذاری سقف است و تاکنون حدود۲۰میلیون تومان  از سوی خیرین هزینه شده است.

حیدریان افزود:  ۶ میلیون اعتبار  نیز برای ساخت منزل در روستای لعل اباد کل کل  هزینه شده است و برای تکمیل آن نیازمند مساعدت خیرین هستیم.

 
 انتهای پیام/ز

 

ساخت مسکن برای دو خانوار دارای معلول  در روستا‌های ماهیدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.