مدیران باشگاه استقلال احتمالا براى سکوت هواداران استقلال فرهاد مجیدى را براى نیمکت آبى‌ها جذب کردند.

دلیل اصلی اضافه شدن فرهاد مجیدی به استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چندی پیش که بحث انتخاب دستیار جدید براى وینفرد شفر مطرح بود تمام مدیران استقلال از جمله فتحى سرپرست باشگاه ، این موضوع را تکذیب مى کردند  تا جایى که حتی  شفر هم اعلام کرد نیازی به دستیار ندارد .

اما در میان تمام این تکذیب‌ها شاهد بودیم که بار‌ها و بار‌ها نام فرهاد مجیدى براى دستیارى سرمربى آلمانى مطرح شد و هر بار هم فتحى سرپرست استقلال این موضوع را با قاطعیت تمام تکذیب مى کرد، اما انتخاب به یک باره مجیدى به عنوان دستیار شفر آن هم در شرایطى که استقلال بازیکن جدید جذب نکرده و صداى هواداران آبى پوش هم در آمده کمى عجیب است و شاید این انتخاب براى سکوت تماشاگران میلیونى باشگاه استقلال بوده است.

از طرفى نا گفته نماند شفر هم که نیاز به دستیار جدید نداشت پس از انتخاب فرهاد مجیدى از گزینه آلمانى و دیگر دستیار جدید رونمایى کرد تا به نوعى جنگ خود را با مدیران به رخ بکشد.

تیمى همچون استقلال که طبق اعلام مدیران باشگاه سرمربى بزرگى روى نیمکت دارد پس چرا انقدر در جذب دستیار جدید براى این مربى بزرگ سخت مى کوشد و در حال حاضر نیمکت استقلال پر شده از مربیان ایرانى و خارجى و این در حالى است که استقلال به شدت نیاز به جذب مهاجم و هافبک براى تقویت تیم دارد.

به نظر مدیران استقلال فراموش کرده اند که رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا را هم در آینده در پیش دارند و به جاى تقویت تیم، تقویت نیمکت مربیان را در دستور کار قرار دادند. اما بهتر است مسئولان باشگاه بدانند که هواداران استقلال با آمدن مجیدى شاید این روز‌ها سکوت کنند، اما اگر باز هم در جذب بازیکن ناموفق باشند صداى آن‌ها پس از چند بازى در نیم فصل دوم باز هم در خواهد آمد و در آن صورت دیگر تمام ناکامى هاى بعدى را باید به حساب مدیران استقلال نوشت.


بیشتر بخوانید:

جشن تولد دوست صمیمى مجرم استقلال + تصاویر

شوک های استقلال در سال 96

خانم سرنشین شاکی جدید پرونده قائدی

فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه شد

فرهاد مجیدی مربی استقلال شد


انتهای پیام /

دلیل حضور مجیدی در استقلال

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۷
واگذار کنید پرسپولیس واستقلال را تا طمع پول مفت از سر همه بیرون برود.
آخرین اخبار