مربی فوتبال کشورمان گفت: کانون مربیان تنها مرجعی است که می‌داند مربیان چقدر زحمت می‌کشند و وظیفه خودش می‌داند که هر ساله از آن‌ها قدرانی کند.

جلالی: کانون مربیان مرجعی برای قدردانی از مربیان است/ هیچ تیمی در آسیا را نباید دست کم بگیریممجید جلالی مربی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال این مراسم هر ساله از سوی کانون مربیان برگزار می‌شود و شاید کانون مربیان تنها مرجعی است که می‌داند این مربیان چقدر زحمت می‌کشند و وظیفه خودش می‌داند که هر ساله از آن‌ها قدرانی کند. من از همه دست اندرکاران کانون مربیان تشکر می‌کنم که این سنت هر ساله را ادامه می‌دهند و در اینجا می‌بینید مربیانی حضور دارند که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد و آن‌ها در استان‌ها و شهر‌های کوچک کار می‌کنند و کانون مربیان آن‌ها را شناسایی می‌کند و در این مراسم از آن‌ها تقدیر می‌کند.

جلالی درباره گردهمایی مربیان و بزرگان فوتبال در این مراسم گفت: یکی از قسمت‌های خوب و خوش این مراسم همین است که مربیان موسفید و با تجربه می‌آیند و همدیگر را می‌بینند و به نظرم لذت بخش است.  

جلالی درباره اینکه از دیدن کدام مربیان حس خوشحالی به او  دست داده است، بیان کرد: حسن حبیبی، ناصر ابراهیمی، احمد خداداد و مابقی مربیان با تجربه در این مراسم حضور داشتند و از ملاقتشان خوشحال شدم چرا که آن‌ها بزرگان فوتبال ما هستند و کسانی بودند که راه و رسم پاک و سالم بودن در فوتبال  را به عنوان مربی به ما یاد دادند.  

توجه به پیشکسوتان از سوی اهالی فوتبال خوشایند است 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه چقدر این مراسم برای پیشکسوتان مفید است، بیان کرد: پیشکسوتان از حضور در این مراسم خوشحال شدند چرا در خانه هستند و زمانی که به آن‌ها  زنگ زدیم که در این مراسم شرکت کنند استقبال کردند و آمدند. همین که یک مقداری  بدانند که اهالی فوتبال و رسانه‌ها هنوز به آن‌ها توجه دارند برایشان خوشایند است و خوشحال می‌شوند.  

قدرشناسی بازیکنان مهمترین فاکتور در فوتبال است 

او درباره اینکه چه نکاتی در فوتبال حائز اهمیت است، گفت: به نظرم در درجه اول یک بازیکن باید قدرشناس باشد و برای من مهمترین فاکتور است هر چند خیلی کم است، اما هر کسی که این خصیصه را داشته باشد به هر رتبه‌ای  برسد حقش است.  

جلالی درباره اینکه توصیه اش به بازیکنان کنونی که  بازی می‌کنند، چیست؟ اظهار کرد:  به هر حال مراحل آموزشی وجود دارد که باید بازیکنان در اختیار مربی باشند و به حرف‌های مربیان خود گوش بدهند و قدرشناس باشند و پشتکار و استعداد هم داشته باشند.  

او در پایان درباره اینکه در آستانه جام ملت‌های آسیا همگروه‌های  تیم ملی ایران از جمله یمن، عراق و ویتنام چطور می‌بیند، خاطر نشان کرد:  وقتی در یک جام ۶ گروه هستند و  در هر گروه از بین  ۴ تیم، ۳ تیم بالا می‌رود یعنی این جام خیلی داغ است . همچنین همه تیم‌ها خودشان را شانس صعود می‌دانند و خیلی مسابقات حساس و هیجان انگیز می‌شود و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.  


بیشتر بخوانید: 

اپلیکیشن کانون مربیان رونمایی شد

مراسم تجلیل از مربیان برگزار شد

رئیس و سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به امارات آمدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار