دروازه بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس اعلام برنامه رادیویی خوگونس، کیلور ناواس قرارداد فعلی خود را ماه دسامبر یک فصل دیگر تمدید کرد.


اگر این خبر صحت داشته باشد این گلر کاستاریکایی تا سال ۲۰۲۱ در برنابئو خواهد ماند. خوگونس همچنین ادعا کرد که ناواس در مذاکرات تمدید قرارداد بر سر دستمزد بیشتر نیز با رئالی‌ها به توافق رسید و قرار است دستمزدش به ۵ میلیون یورو در سال افزایش یابد.به این ترتیب انتقال ناواس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیمی دیگر منتفی شد.


اما آ. اس می‌نویسد ناواس در فصل تابستان آینده خود را بررسی خواهد کرد، زیرا پس از پیوستن کورتوا به رئال و به خصوص با آمدن سولاری به جای لوپتگی، جایگاهش در ترکیب رئال را از دست داده و به یک بازیکن نیمکت نشین بدل شده است و فعلا فقط در کوپا دل ری بازی می‌کند، که این امر برای گلر ملی پوش کاستاریکا کافی نیست.

اگر وضعیت ناواس بدون تغییر باقی بماند، او در پایان فصل جاری هنگامی که بازار تابستان باز شود، مادرید را ترک خواهد کرد. این بازیکن چندین مشتری در لیگ برتر دارد، که می‌تواند مقصد بعدی او باشد، گرچه اونای امری مربی آرسنال اقدام توپچی‌ها برای جذب او را در ماه ژانویه رد کرد.


بیشتر بخوانید:

ویارئال ۲ - رئال مادرید ۲/ کازورلا پیروزی را از چنگ کهکشانی‌ها درآورد

ادعای جنجالی اشپیگل درباره کاپیتان رئال مادرید/ بیانیه کهکشانی ها در دفاع از راموس



انتهای پیام/

ناواس در رئال ماندنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار