مجلس نمایندگان آمریکا بی‌اعتنا به مطالبه ترامپ درباره تامین بودجه دیوار مرزی و تهدید وی به وتو، لایحه پایان تعطیلی دولت را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تامین بودجه را بدون پول ساخت دیوار مرزی تصویب کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا بی اعتنا به تهدید ترامپ به وتو، لایحه پایان تعطیلی دولت را با تامین بودجه چند نهاد دولتی تا ۳۰ سپتامبر تصویب کرد.

اما با توجه به این که در این لایحه مطالبه رئیس‌جمهور آمریکا برای تأمین بودجه لازم جهت احداث دیوار حائل در مرز مکزیک برآورده نشده است، انتظار نمی‌رود موفقیتی در بازگشایی دولت فدرال به دست آورد.

مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته با حضور نمایندگان جدید که اکثریت آن‌ها دموکرات هستند، اولین جلسه از صد و شانزدهمین دوره خود را تشکیل داد و نانسی پلوسی را به عنوان رئیس جدید انتخاب کرد. بدین ترتیب این دومین بار است که این نماینده دموکرات ریاست مجلس نمایندگان را برعهده می‌گیرد.

او در حالی به عنوان رئیس جدید این مجلس سوگند یاد کرد که تعطیلی بخش‌هایی از دولت فدرال آمریکا پنجشنبه وارد سیزدهمین روز خود شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار