استاندار کرمانشاه گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ویترینی است که می‌تواند ظرفیت‌های کرمانشاه را در معرض دید سرمایه‌گذاران قرار دهد.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری نقطه عطفی برای توسعه پایدار کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هوشنگ بازوند  با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه که قرار است 17 دی در تهران برگزار شود، اظهار کرد: این همایش ویترینی است که زیبایی‌ها، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و ثروت‌های کرمانشاه را در معرض دید همه خصوصا سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و  به عنوان نقطه عطفی برای توسعه پایدار کرمانشاه است.

وی خواستار پای کار آمدن دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف و تهیه تفاهم‌نامه از سوی آنها برای امضا با سرمایه‌گذاران شد و افزود: اگر 20 تا 30 درصد این تفاهم‌نامه‌ها نیز تبدیل به قرارداد شود برای استان فرصت خوبی است.

بازوند در ادامه از حضور شخصیت‌های مهم و برجسته کشور مانند رییس یکی از قوای سه‌گانه، رییس کل بانک مرکزی، وزیر نفت و حضور وزیر کشور در این همایش هم خبر داد و گفت: حضور این افراد که در کمتر همایش استانی مشابه آن دیده شده بیانگر اهمیتی است که مسئولین کشوری برای استان کرمانشاه اهمیت ویژه قائل هستند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از اعلام آمادگی بانک "ملل" برای اجرای پروژه تله‌کابین کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: این بانک برای احداث مجتمع خدمات رفاهی بین کرمانشاه و بیستون هم اعلام آمادگی کرده است.

انتهای  پیام/ز


اعلام آمادگی بانک ملل برای اجرای پروژه تله‌کابین کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.