رئیس پلیس راه گلستان با بیان این که در ارتفاعات گلستان بارش برف را شاهد هستیم، گفت: رانندگان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علی عبدی رئیس پلیس راه گلستان گفت: هم اکنون در محور آزادشهر به خوش ییلاق در محدوده استان گلستان آسمان ابری است، اما در محدوده استان سمنان شاهد بارش برف هستیم.

عبدی ادامه داد: در محور توسکستان در ابتدای محدوده جنگلی آن بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را شاهد هستیم.

وی گفت: در کل جاده‌های استان، آسمان ابری است و با توجه به اعلام هواشناسی رانندگان تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی از رانندگان خواست با توجه به وضعیت هوا فاصله طولی را رعایت کرده و احتیاط کنند.

اطلاعیه روابط عمومی راهداری گلستان

همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به اطلاع همه رانندگانی که قصد عزیمت از محور‌های کوهستانی توسکستان، خوش ییلاق، درازنو و ... را دارند، می‌رساند با توجه به آغاز بارش برف سنگین، با تلاش اکیپ‌های راهداری راه‌های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همه محور‌ها قابل تردد و بازگشایی شده است.

توصیه می‌شود با عنایت به استمرار بارش برف سنگین و لغزندگی جاده‌های کوهستانی، رانندگان قبل از سفر با مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان با سامانه گویا ۱۴۱ تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها کسب اطلاع کنند.

توصیه می‌شود در حین سفر تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشید.

همه راهدارخانه‌های استان گلستان آماده اسکان مسافران محترم بوده و از ساکنان روستا‌های کوهستانی خواهشمندیم در صورت مسدودی محور‌ها جهت اطلاع رسانی به مرکز مدیریت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کرده و تا اعزام اکیپ‌های راهداری جهت بازگشایی راه‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.