معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: استان اصفهان در بازسازی مسکن روستایی موفق عمل نکرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان جزو استان هایی است که در شاخص های مختلف رده های بالایی به خود اختصاص داده گفت: اصفهان در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نقش مهمی بر عهده داشته و استانی محوری در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در بازسازی و مسکن روستایی موفق عمل نکرده و این بنیاد آمادگی کامل در مقاوم سازی مسکن روستایی دارد افزود: یکی از دلایل این امر سختگیری های بانک های استان است که بانک ها باید در پرداخت تسهیلات روستایی مساعدت بیشتری داشته باشد.

استاندار اصفهان هم در این دیدار با اشاره به اینکه استان اصفهان در برخی از شاخص ها از جمله مسکن روستایی و احیای بافت فرسوده رتبه خوبی در کشور ندارد خواستار حمایت همه جانبه بنیاد مسکن بویژه مساعدت از حساب صد حضرت امام(ره) شد و افزود: با توجه به شرایط خاص اصفهان باید پیگیری لازم در این زمینه شود و نباید حق مردم اصفهان به دلیل همکاری نکردن بانک ها تضییع شود.

عباس رضایی با تاکید براینکه باید به شرق اصفهان تسهیلات ویژه ای اختصاص یابد افزود: با توجه به مشکلات مردم شرق اصفهان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برنامه های ویژه ای درباره مسکن این منطقه داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

باید به شرق اصفهان تسهیلات ویژه ای اختصاص یابد

برچسب ها: مسکن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.