استاندار سمنان گفت: مسئولان با جذب اعتبارات ملی برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در استان سمنان تلاش کنند.

مسئولان با جذب اعتبارات ملی برای توسعه سمنان تلاش کنند/کل بودجه استان برای سال جاری پنج هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: طرح های نیمه تمام اقتصادی استان سمنان در شرایط سخت تحریم‌ها به بخش خصوصی واگذار شود و قانون اجازه برون‌سپاری طرح های اقتصادی را به دولت داده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی استان سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی قابل توجه نیست و مسئولان امر برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در جذب سرمایه گذار تلاش کنند.

استاندارسمنان ادامه داد: اجرای طرح های سرمایه گذاری برای رفع چالش کم آبی در غرب استان سمنان نیازمند اعتبار است و سرمایه گذاران در این شرایط سخت اقتصادی برای اجرای طرح های عمرانی به کمک دولت بیایند.

آشناگر اضافه کرد: کل بودجه استان برای سال جاری پنج هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار آن بودجه عمرانی است.

 وی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه‌ای در سمنان باید فراگیر شود و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های استان برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در این شرایط سخت تحریم ضروری است.

وی گفت: مسئولان با اتخاذ ماموریت تنش زدایی در بُعد سیاسی برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان‌های استان سمنان پیشگام باشند.

 استاندار سمنان افزود: مدیری که پشت میزش بنشیند و براساس بودجه ابلاغی کار کند به درد استان نمی‌خورد و باید مدیران کل با برنامه‌ریزی اصولی برای جذب اعتبارات ملی در تلاش باشند.

نماینده عالی دولت در استان سمنان اظهار داشت: باید به سمت واگذاری پروژه‌های نیمه تمام و اتمام شده به بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت ماده ۱۹ برویم و نباید فقط به سهم بودجه باشیم.

وی گردشگری را از محورهای توسعه‌ای مهم استان و شهرستان گرمسار اعلام نمود و اذعان داشت: باید هرچه بیشتر از این ظرفیت بهره‌برد و برای رونق اقتصاد تلاش نمود.

انتهای پیام / گ

سفر یک روزه کاری استاندار سمنان به شهرستان گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار