سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: مشکلی در پرواز‌های داخلی و خارجی به دلیل شرایط جوی آب و هوایی ایجاد نشده است.

شرایط جوی مشکلی در حرکت پرواز‌های داخلی ایجاد نکرده استرضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مشکلی در حرکت پرواز‌های داخلی و خارجی وجود ندارد گفت: هیچ یک  از پرواز‌ها به دلیل شرایط جوی کنسل نشده است.

وی ادامه داد: با پیگیر‌های که از سازمان هواشناسی انجام شده شرایط بد آب و هوایی و برف و بوران تا ساعت ۸ شب ادامه دارد، ولی تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر تاخیر و یا کنسل شدن پرواز‌ها ارائه نشده است.

جعفر زاده تاکید کرد: مسافرانی که قصد انجام پرواز به استان‌های برفگیر دارند حتما پیش از پرواز با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند.

همچنین کاشانی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی در این خصوص تصریح کرد: شرایط عادی در تمامی پروازهای خارجی وجود دارد و نیروهای فرودگاه امام (ره) عملیات برف روبی را در فرودگاه انجام داده اند و هیچ مشکلی در تاخیر و یا حرکت پروازها وجود ندارد.

گفتنی است در اطلاعیه فرودگاه مهرآباد هم آمده است: به دلیل کاهش دید افقی و شرایط خاص جوی، پرواز‌ها در برخی فرودگاه‌های مقصد تا حضور شرایط جوی مناسب، با تاخیر انجام می‌شود و مسافران پیش از پرواز با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرودگاه ، پرواز ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار