امام جمعه مشهد گفت:تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر اهتمام دارند.

شهرداری مشهد واحد‌های مسکن خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع ۲۱۲۰ واحدی زندگی گفت: تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر اهتمام دارند و این شرکت بانی این اقدام خیر شده است.

وی تصریح کرد: این مجتمع دارای حدودا ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد فاقد مسکن بوده که بخشی از این واحد‌ها سهم شهرداری است و ویژه فقرای منطقه‌ای که یا از مسکن مستحکم برخوردار نیستند یا در جای نامساعدی از نظر منطقه طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی حاشیه شهر زندگی می‌کنند، است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ساخت این مجتمع که به‌همت شهرداری بوده، قابل تقدیر است، گفت: دو حرکت انجام می‌شود، هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند و هم در راستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر بوده، برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی است که اهتمام دو بعدی از شورای شهر و شهرداری بوده که از این همت تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با تشکر از سرمایه‌گذار این مجتمع، افزود: از ۲ هزار واحد مجتمع ۴۰۰ واحد سهم شهرداری است و یک هزار و ۶۰۰ واحد را به‌عنوان خیر مسکن‌ساز با شرایط آسان در اختیار افراد فاقد مسکن حاشیه شهر قرار دهند و عمل قابل تقدیری است.

وی تصریح کرد: آنچه که در اینجا برای رضای خدا سرمایه‌گذاری می‌شود در آخرت دستگیرشان می‌شود و همت شورای شهر و شهرداری هم که در نتیجه سبب می‌شود که افراد آسیب‌پذیر دارای منزل شوند.

انتهای پیام//ج.ر
 

شهرداری منازل خیرساز را در اختیار اقشار حاشیه شهر قرار دهد

برچسب ها: شهرداری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۷
شما چرا به راحتی حرف وسخن نرم افزاری بیان می فرمایید ؟