استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی، دشمن را عصبانی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه ۱۲ دی ۹۷ در همایش نقش شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد، اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا را از دستاورد‌های این انقلاب شکوهمند بیان کرد.

وی گفت: این افتخارات شامل عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی و دیپلماسی، علمی و فناوری، آموزشی، پزشکی، نظامی، عمران و آبادانی، علوم نانو و هسته‌ای صلح آمیز می‌باشد.

عباسی با اشاره به شیطنت دشمن در ناکارآمد جلوه دادن و تضعیف انقلاب اسلامی اظهار داشت: توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و با اتکا بر خودباوری جوانان و دانشمندان ایرانی در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی، موجب عصبانیت دشمنان و استکبار جهانی شده است.

وی، عصبانیت دشمن از جایگاه و دستاورد‌های جمهوری اسلامی را نشانه ضعف و مأیوس شدن آن‌ها از مقابله با انقلاب و نظام اسلامی بیان کرد.

عباسی تصریح کرد: کم رنگ جلوه دادن و سُستی در تبیین و معرفی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به مردم و خصوصاً نسل جوان، جفا به اصل نظام و خون شهداست.

وی گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی چهارمحال و بختیاری باید بدانند که بیش از ۸۰ درصد از ایجاد زیرساخت‌های اصلی و عمران و آبادانی این خطه، در دوران با برکت نظام اسلامی صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به ضرورت برپایی شکوهمند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم در ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر جواب کوبند‌های به دشمنان و بدخواهان نظام خواهند داد.

گفتنی است: حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، و رؤسای شورا‌های اسلامی و شهرداران ۴۰ شهر استان چهارمحال و بختیاری، در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

همایش نقش شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار