۱۷ پزشک متخصص به جمع پزشکان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اضافه شدند.

مبزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ۱۷ پزشک متخصصبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، محمدرضا بهروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:  ۱۷ پزشک متخصص به جمع پزشکان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون جهت ارائه خدمت در مجموعه تحت پوشش دانشگاه اضافه شدند.
 
در همین راستا مجید حیاتی مسئول روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی با بیان این موضوع که در حال حاضر ۵۲ پزشک متخصص در بیمارستان آموزشی نهم دی و کلینیک تخصصی حضور دارند، بیان کرد:این پزشکان در تخصص‌های مختلف از جمله قلب، گوارش، چشم، جراح مغزو اعصاب، اطفال، رادیو لوژیست، زنان، داخلی، عفونی، پوست ومو، طب اورژانس و... بصورت شبانه روزی در بیمارستان و در شیفت‌های صبح و عصر در کلینیک حضور دارند.
 
مجید حیاتی با اشاره به این موضوع که پذیرش بیماران در کلینیک از طریق سامانه اینترنتی به آدرس http://nobat.thums.ac.ir/ امکان پذیر است افزود: امید است با افزایش تعداد پزشکان متخصص و ارائه خدمات توسط آنان در بیمارستان آموزشی، درمانی نهم دی و کلینیک‌های تخصصی شاهد ارتقاءخدمات درمانی به مردم عزیز شهرستان باشیم.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

ارتقاء در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

برچسب ها: علوم پزشکی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.