امروز ورود سامانه بارشی در بخش‌های غربی خلیج فارس منجر به بارش برق و باران در استان های نواحی مرکزی و جنوبی می شود.

درحال تکمیل// ورود برف و باران در برخی نقاط کشور/ تهران بارانی است+ جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه بارشی در روز پنج شنبه در بخش‌های غربی خلیج فارس، استان های واقع در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش‌هایی از جنوب، نواحی مرکزی، استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز و به تدریج شرق و شمال شرق کشور سبب بارش برف و باران، وزش باد شدید و در استان‌های جنوبی سبب رعد و برق خواهد شد.

سامانه فوق روز جمعه در شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج از بعدازظهر جمعه از کشور خارج خواهد شد.

بیشینه بارش‌ها، در روز پنج شنبه در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی خوزستان، جنوب ایلام، لرستان، مرکزی، جنوب همدان، شمال غرب فارس، قم، تهران، البرز، قزوین، غرب کردستان، غرب و جنوب اصفهان، سمنان، گلستان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی است.

شایان ذکر است که به سبب بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر این استان ها، لغزندگی جاده‌ها و مه آلودگی و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه در جنوب غرب و جنوب کشور و از بعدازظهر در نیمه شرقی  و همچنین استان‌های تهران، البرز، قم، سمنان، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که تا ظهر جمعه تداوم دارد لذا در شرق و جنوب شرق کشور پدیده باد و گرد وخاک دور از انتظار نیست. در روز پنج شنبه غرب خلیج فارس مواج و طوفانی پیش بینی می‌شود.

درحال تکمیل// ورود برف و باران در برخی نقاط کشور/ تهران بارانی است+ جدول

درحال تکمیل// ورود برف و باران در برخی نقاط کشور/ تهران بارانی است+ جدول

درحال تکمیل// ورود برف و باران در برخی نقاط کشور/ تهران بارانی است+ جدول

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 13 دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار