مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو گروه سنی در هفت رشته برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از ثبت نام ۱۷۰ فعال قرآنی در سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: ثبت نام تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.
وی شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعداد‌های محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین المللی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد.
شیرازیان افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.modhammatan.com و تکمیل فرم و بارگذاری تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی، در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی گفت: رشته‌های این دوره از مسابقات، قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و قرائت ترتیل، حفظ جزء سی، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز، ویژه رده سنی ۷ تا ۱۶ سال است.
گتنی است: مرحله استانی مسابقات، بهمن ماه و مرحله کشوری، اردیبهشت ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ط


ثبت نام در جشنواره قرآنی مدهامتان

برچسب ها: جوانان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.