برای اجرای پروژ‌های عمرانی وعام المنفعه گیلان که در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد ۱۹ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان در جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان گفت: برای بهر برداری از پروژ‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری، بهداشت، ورزشی، شیلات، کشاورزی که در ایام دهه فجر امسال به بهره می‌رسد ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبار دولتی و هزار میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: مسئولان استان باید در ایام دهه فجر خدمات و عملکرد ۴۰ ساله انقلاب را در بخش‌های مختلف به مردم معرفی کنند تا مردم با دست آورد‌های نظام آشنا شوند.

استاندار گیلان همچنین از برگزاری نمایشگاه بزرگ دست آورد‌های انقلاب در ایام دهه فجر در رشت خبر داد و افزود: در این نمایشگاه دست آورد‌های ۴۰ ساله انقلاب باید به شکل پر رنگ نمایش داده شود و اقدمات انجام شده قبل و بعد از انقلاب بصورت مقایسه انعکاس یابد.

سالاری نیز از پایان عملیات اجرایی راه آهن رشت، قزوین در بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: پروژه راه آهن گیلان که۲۰ هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است در اسفند ماه امسال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/اص

طرح‌های عمرانی گیلان در دهه فجر

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.