مدیرکل روابط عمومی فاضلاب تهران گفت: تاکنون هیچ گزارشی از ترکیدگی شبکه فاضلاب اعلام نشده است.

ترکیدگی شبکه فاضلاب صحت نداردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره فاضلاب، مدیرکل روابط عمومی فاضلاب تهران گفت: تاکنون هیچ گزارشی از ترکیدگی شبکه فاضلاب اعلام نشده است.

صاحبی افزود: با توجه به شیب دار بودن کانال‌های فاضلاب اگر ترکیدگی روی داده بود باید از نقطه‌ای دیگر فاضلاب بیرون می‌زد در حالی که این اتفاق تاکنون نیافتاده است.

گفتنی است از ساعتی پیش، برخی شهروندان تهرانی اعلام کرده‌اند بویی نامطبوع در سطح شهر احساس می‌شود و  برخی رسانه ها مدعی شده اند که منشا بوی نامطبوع تهران ترکیدگی شبکه فاضلاب در میدان انقلاب است.

بر اساس این گزارش  میثم جعفرزاده، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در پی انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران تمامی خطوط فاضلاب پایتخت مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در حال تمامی شبکه‌های فاضلاب شهر مورد بررسی قرار گرفته و هیچگونه شکستگی و یا حادثه‌ای در هیچ یک از خطوط فاضلاب رخ نداده است.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ترکیدگی شبکه فاضلاب میدان انقلاب، گفت: میدان انقلاب اساسا فاقد شبکه فاضلاب است پس انتشار این بوی نامطبوع در تهران ارتباطی به هیچ یک از خطوط فاضلاب پایتخت ندارد.

انتهای پیام/

بوی نامطبوع مربوط به شبکه آب و فاضلاب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار