نحوی نژاد با بیان اینکه بیمه توانبخشی امری ضروری است، گفت: اهمیت بیمه‌های توانبخشی بر کسی پوشیده نیست.

اهمیت بیمه‌های توانبخشی از کسی پوشیده نیستبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در بیست و سومین کنگره کار درمانی ایران که صبح امروز (چهارشنبه دوازدهم دی ماه) در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: تا نیروی با انگیزه و جوان نداشته باشیم، به هدف خود نمی‌رسیم.

وی با بیان اینکه در تمام کارها نوعی انحصارگرایی وجود دارد، افزود: نسل جوان، نسلی است که به محبت و دخالت شایسته در امور نیازمند است.

نحوی نژاد ادامه داد: ما به عنوان مسئولان جامعه نباید به اعتماد نسل جوان خیانت کنیم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نسل جوان ما امید به آینده واضح و شفاف دارند، بیان کرد: دانشکده‌های توانبخشی را آینده‌های غیرشفاف تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه استخدام‌ها، سمت‌های مدیریتی و بازار در انحصار برخی از افراد هستند، افزود: دانشجویان باید بعد از فارغ التحصیلی به ارتباط با مسئولان دلخوش باشند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: ما از پاسخگویی فرار می‌کنیم و خود را در شرایطی قرار نمی‌دهیم که پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید به دنبال ارتباط سازنده با انجمن‌های علمی باشند تا بتوانند راه و چاه رشته خود را به دست آورند، ادامه داد: آن‌ها بعد از فارغ التحصیل شدن باید به دنبال این باشند که ادامه تحصیل بدهند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: دانشجوی رشته کاردرمانی باید نیاز‌های درمانی و توانبخشی این افراد را برآورده کنند، همچنین اساتید در تولید دانش بسیار موثر هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از امور توانبخشی که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مربوط می‌شود، ادامه داد: باید زمینه کار موثر را در این زمینه فراهم کنند و سازمان بهزیستی هم در ارتباط با این ارگان تلاش‌ می‌کند.

نحوی نژاد با بیان اینکه بیمه توانبخشی امری ضروری است، گفت: اهمیت بیمه‌های توانبخشی بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از این کاردرمانان زمانی که بدانند بیمه هستند، در مناطق محروم نیز بهترین فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولان را باید درک و زمینه‌ای را برای رشد و توانبخشی آن‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار