کمیته کودک و نوجوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برای برگزاری باشکوه جشن ایام‌الله دهه مبارک فجر آماده می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون و دبیر کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید به اطلاع مردم برسد، گفت : خوب است که مردم در جریان خدمت‌رسانی و فعالیت‌های اداره‌ها قرار بگیرند و فرصت مناسبی است که در این زمینه کار و اطلاع‌رسانی شود.

فتاحی گفت : فعالیت‌های کانون پرورش فکری در دسترس همه است که بخشی از این برنامه‌ها در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب ارائه می‌شود.

دبیر کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر استان کرمانشاه گفت: در دین ما توجه ویژه به کودکان شده است. در رفتار با کودکان، سنت پیامبر اسلام (ص) سرمشق ماست.

وی همچنین گفت: کارکردن برای بچه‌ها عبادت است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نشانه همدلی همه مردم ایران بود. هشت سال دفاع مقدس هم نشانه همدلی بود.

فتاحی در پایان افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، فرصت مناسبی است تا این توانمندی را به مردم عزیز کشورمان نشان دهیم و معرفی کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

مردم در جریان خدمت‌رسانی و فعالیت‌های اداره‌ها قرار بگیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.