مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در حین گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی، ۳ نفر متخلف زیست محیطی را دستگیر کردند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی گفت : مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در طی گشت و کنترل و پایش در منطقه مرزی کوگا، با ۲ نفر متخلف زیست محیطی برخورد کردند که پس از توقیف و بازرسی خودروی آنان، موفق به کشف لاشه یک سر خرگوش و ضبط ادوات جرم از آن‌ها شدند.

وی گفت : در گشت و کنترل مأمورین در سایر مناطق حوزه استحفاظی یک اکیپ متخلف دیگر که اقدام به زنده گیری یک قطعه سهره طلایی کرده بودند به همراه یک رشته دام زنده گیری و ۲ عدد قفس فلزی از آنان شدند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی در ادامه گفت: پس از تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی برای متخلفین و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست آنان جهت سیر سایر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

امیری در پایان از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از این زیستمندان به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

گشت و کنترل و پایش در منطقه مرزی کوگا

 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.