مدیر کل امور عشایری استان اردبیل از توزیع جدیدترین دفترچه‌های هویتی عشایر استان در خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری، مدیر کل امور عشایری استان اردبیل امروز در دیدار مسئولان شهرستان خلخال از توزیع جدیدترین دفترچه‌های هویتی عشایر استان در خلخال خبر داد و افزود: دفترچه‌های توزیع شده حاوی اطلاعات خانواده عشایری است که خدمات ارائه شده به عشایر از این پس با این دفترچه‌ها انجام خواهد شد.
وی از آغاز به کار شرکت تعاونی شهدای عشایر خلخال نیز خبر داد و گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز برای این تعاونی در نظر گرفته شده که به صورت ارزان قیمت در اختیار این تعاونی جهت تسهیل در خدمت رسانی به امور عشایر شهرستان قرار خواهد گرفت.
مدیر کل امور عشایری استان اردبیل به برگزاری شایسته دو جشنواره عشایر در خلخال اشاره کرد و گفت: جمعیت عشایری در قشلاق ۵۳۷ خانوار و در ییلاقات به ۵۶۹ خانوار می‌رسد که امسال ۱۲۵ تن آرد در بین عشایر شهرستان خلخال توزیع شده و ۱۵۰ تن نیز سبوس در راستای حمایت از دام عشایر در بین عشایر توزیع شده است.
آذری بیان کرد: در شهرستان‌های بیله سوار، گرمی و مشکین شهر تانکر‌های رایگان ذخیره آب با ظرفیت ۲ هزار لیتری توزیع شده که در اختیار عشایر شهرستان خلخال نیز قرار خواهد گرفت.
وی از اختصاص یک دستگاه خودروی جدید به اداره امور عشایر خلخال نیز خبر داد و افزود: تجهیز ناوگان اداری جهت خدمت دهی به عشایر زحمتکش از برنامه‌های این اداره کل بوده است.
انتهای پیام/ح

توزیع تانکرهای ذخیره آب به عشایر استان اردبیل

برچسب ها: عشایر ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.