مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اجرایی شدن طرح خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کاشان به عنوان تنها شهر غیر مرکز استان ها خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی بصیرتی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان اظهار داشت: در افق چشم انداز ترسیم شده رهبر انقلاب اسلامی ویژه تولیت آستان قدس رضوی به تکریم و خدمت رسانی به زائر و توسعه فرهنگ رضوی تاکید شده است.

وی افزود: هر کس که قصد زیارت علی بن موسی (ع) را دارد از درب خانه، زائر آن حضرت محسوب می شود و باید به این زائران خدمات مناسبی ارائه کرد تا زیارتی دلچسب تر را در مشهد تجربه کنند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه کاشان ضمن اشاره به اجرایی شدن طرح خادمیاران رضوی در این نمایندگی ابراز داشت: پس از ثبت نام از اقشار مختلف مردم در طرح خادمیاران رضوی ، این افراد خدماتی با توجه به حرفه خود به مردم در نقاط مختلف کشور ارائه می دهند.

وی از فعالیت ۲۸ کانون خادمیاری خبر داد و گفت: تاسیس دفاتر نمایندگی استانی یکی دیگر از تدابیر تولیت آستان قدس رضوی  است  که به صورت کاملا مردمی اداره می شود و در اداره آن خیران هر منطقه مشارکت دارند.

بصیرتی با بیان اینکه دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی به مراکز استان ها اختصاص دارد ، افزود : با نظر مثبت آیت الله رئیسی و وجود ظرفیت بالا در کاشان و مساعدت آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی به کاشان به عنوان تنها شهر غیر مرکز استانها اعطا شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه کاشان ضمن اشاره به خدمات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان ابراز داشت : فعالیت این نمایندگی ها در چهار بخش خادمیاران ، کمک و امداد به مستضعفان با همکاری نهادها ، توسعه فرهنگ وقف و نذر و امور فرهنگی ویژه فرهنگ توسعه فرهنگ رضوی در شاخه های مختلف تقسیم بندی می شود.

انتهای پیام/س

خدمات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.