عرصه طلبگی یعنی وقف امام عصر (ع) شدن/ اخلاص و خدمت به امام عصر ارزش طلبهامام جمعه مشهد گفت: اگر کسی به دنبال پست، مقام و کسب درآمد وارد عرصه طلبگی شود هیچ چیز بدست نمی‌آورد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) قم در مشهد گفت: مبنای فعالیت یک طلبه و روحانی خدمت برای امام زمان (عج) باشد هیچ مقام و موقعیتی برای او جلوه گری ندارد و غیر از این جز ضرر و بدبختی هیچ چیز ندارد و راهی که انتخاب کرده اشتباه است.

وی تصریح کرد: علم، سواد و موقعیت اجتماعی برای طلبه در صورتی موثر است که بتواند هر چه بیشتر در خدمت امام عصر (عج) قرار گیرد و برای آن حضرت مفید باشد.

امام جمعه مشهد گفت: ارزش یک طلبه و روحانی به القاب و عناوین نیست بلکه در اخلاص و خدمت برای امام زمان (عج) است و درسی که خوانده می‌شود باید برای خدمت بهتر به امام عصر (عج) باشد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز دشمنان متحد شده اند تا نگذراند حاکمیت سراسری حضرت مهدی (عج) بر دنیا پرتو افکن شود افزود: کسی می‌تواند در خدمت امام زمان (عج) قرار گیرد که در جبهه سخت و نرم دشمن وارد شود و دشمن را سرکوب و با آن مبارزه کند.

انتهای پیام//ا. آ

دیدار امام جمعه مشهد با طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.