سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به بارش برف و باران در اکثر استان‌های کشور طی امروز و فردا، از اختلال در تردد جاده‌ای خبر داد.

هشدار اختلال در تردد جاده‌های کشور به دلیل بارش برف و بارانبهنام سعیدی سخنگو و معاون سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور در آخرین روزهای هفته اظهار کرد: برای عصر امروز (چهارشنبه) در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان و جنوب و شرق لرستان شاهد بارش باران و رعد و برق هستیم و همچنین در مناطق کوهستانی و سردسیری استان‌های مذکور شاهد  بارش برف خواهیم بود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت جوی روز پنجشنبه گفت: فردا در استان‌های بوشهر، شمال و غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، همدان، خراسان شمالی و در شمال خراسان رضوی شاهد بارش باران و رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان‌های مذکور شاهد بارش برف خواهیم بود.

سعیدی با بیان اینکه از اواخر روز پنجشنبه تا صبح روز جمعه در استان‌های تهران، سمنان و شمال اصفهان وزش باد شدید رخ خواهد داد، تصریح کرد: با توجه به بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد شهروندان در جاده‌های کوهستانی استان‌های مذکور پیش بینی شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: جهت کاهش پیامد‌های احتمالی رعایت نکات ایمنی امری ضروری است، لذا هموطنان از تردد غیرضروری در مناطق پر باران و مکان‌هایی که مستعد وقوع سیل هستند، خودداری کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: شهروندان از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و اسکان در این مناطق خودداری کنند و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل لباس گرم، غذا به مقدار لازم و زنجیرچرخ برای رانندگان در مناطق برف گیر امری ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار