مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: از سال گذشته تاکنون ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه انجام شد که بیش از ۹۰ درصد تعهدات بنیاد مسکن اردبیل است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرهاد سبحانی مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت احداث مساکن در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت : بعد از وقوع زلزله ۲۱ آبان سال گذشته در کرمانشاه به عنوان یکی از ستاد‌های معین در ۷۶ روستا و سه دهستان عملیات احداث مسکن مقاوم را به عنوان بازسازی در این مناطق انجام دادیم.

وی گفت : در این زمینه با همراهی ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و بیش از ۱۷۰ گروه، عملیات آواربرداری و بازسازی را به سرعت انجام دادیم.

سبحانی ادامه داد: با تلاشی که در یک سال گذشته انجام دادیم بیش از ۹۰ درصد تعهدات ما به نتیجه رسیده و واحد‌ها در اختیار صاحبان منازل آسیب‌دیده قرار گرفته است.

وی افزود: ما با تشکیل پرونده هموطنانمان در این مناطق نسبت به معرفی آن‌ها به بانک عامل و پرداخت تسهیلات با هدف بازسازی مساکن زلزله‌زده اقدام کردیم و امیدواریم مابقی واحد‌ها را نیز به سرعت تکمیل کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تنها ۱۰۰ واحد آن هم در مرحله نازک‌کاری در حال تکمیل نهایی است که تا آخر دی ماه با تحویل به صاحبان واحد‌ها ما به شکل ۱۰۰ درصدی به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

سبحانی کیفیت اجرای این پروژه‌ها را در حد مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: سعی کردیم تا این واحد‌ها به شکل کیفی اجرایی و عملیاتی شده تا زلزله‌زدگان از یک سرپناه مناسب بهره‌مند شوند .

 

 

انتهای پیام/د

ستاد‌های معین اردبیل در ۷۶ روستا و سه دهستان عملیات احداث مسکن مقاوم را انجام می دهند

 

برچسب ها: بازسازی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.