ارزان شدن دلار در روز‌های گذشته منجر شد تا سوال "نرخ چند است؟! " در افکار عمومی تداعی شود، هرچند این نرخ با روند آهسته‌ای رو به کاهش است.

نرخ دلار در بازار آزاد چقدر است؟/ کاهش اندک اندک قیمت اسعار خارجیبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار آزاد با رسیدن به ساعات ثبت نرخ معاملات، مجددا به کاهش نرخ دلار و یورو منجر شد.

ارزان شدن دلار در روز‌های گذشته منجر شد تا سوال "نرخ چند است؟!" در افکار عمومی تداعی شود؛ خوشبختانه این نرخ با روند آهسته‌ای رو به کاهش است.


بیشتر بخوانید: توقف فعالیت صرافی‌ها صحت ندارد/ خرید و فروش ارز به شرط به‌نام بودن سیم‌کارت


به طوری که هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید و از طرفی یورو هم با نرخ ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان خرید و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

بانک‌های عامل فروش ارز مسافرتی هر اسکناس یورو را با نرخ ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان خرید و فروش می‌کنند.

نرخ فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها روزانه از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها دستور می‌شود.

کارشناسان معتقدند خرید و فروش در این بازار بر مبنای عرضه و تقاضا صورت می‌پذیرد و همین امر به جا به جایی نرخ‌ها در طول روز موثر است.
یکی از صرافان مجاز در بازار ارز در گفت‌وگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کاهش اندک اندک نرخ اسعار در بازار، به روند معاملات لطمه وارد نمی‌کند؛ قطعا معاملات بر پایه قوانین مصوب بانک مرکزی است.

وی گفت: روز‌های گذشته، خبری مبنی بر امتناع خرید و فروش در صرافی‌ها به گوشمان رسید که صحت نداشت، صرافان به افرادی ارز می‌فروشند که سیم‌کارت به نام داشته باشند و پیامک خرید از صرافی به آنها ارسال شود.

انتهای پیام/

دلار در بازار آزاد ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان شد

برچسب ها: ارز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۴ دی ۱۳۹۷
حذف نمیشه چون سود برخی آقازاده ها دران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۷
خیلی بالا هست.
پس دلار کی از مبادلات حذف میشه،؟
آخرین اخبار