ویدئویی از ادعای جان بولتون و اتفاقی که قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۸ برای ایران بیفتد را مشاهده می‌کنید.

اتفاقی که قرار بود در ۲۰۱۹ برای ایران بیفتد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جان بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل (در دولت جورج دبلیو بوش) و یکی از تندروترین سیاستمداران آمریکایی طبق روال همیشگی در نشست گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس شرکت کرده بود و در سخنرانی خود در این گردهمایی گفته بود: «رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به هین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است ... امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم!» و همچنین ادعا کرد انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید.

اما حالا با آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی و گذشت چند روز، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران با استحکام همچنان پر قدرت به راه خود ادامه می‌دهد و خود را برای جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده می‌کند و ۲۲ بهمن امسال را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

در ادامه ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خبرخوان
۱۹:۵۰ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مشکلات ایران مثل مشکلات داخلی است به آمریکا ربطی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۳:۴۵ ۱۳ دی ۱۳۹۷
ملت بزرگ ایران هیچگاه آب در آسیاب دشمن نمیریزن .. و اگر نگرانی در سطح جامعه وجود دارد به خاطر میزان بالای تورم و گرانی و وضعیت اقتصادی موجود است و برخی تبعیض ها در دخل و خرج ها و استفاده نامشروع آقازاده ها از بیت المال ..همین و الا ما همگی مشت واحد هستیم و بر دهان استکبار و ایادی ناچیز او در منطقه خواهیم زد پس همه با هم مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۳ دی ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Germany
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
ان شالله در آینده نزدیک جمهوری اسلامی شاهد به درک واصل شدن آل سعود نجس نابودی صهیونیست و نتانیاهوی رذل و جان بولتون خبیث و ترامپ فاسد خواهد بود و ما آن زمان جشن بزرگتری را خواهیم گرفت .
آخرین اخبار