معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۱۴ هزار نخ سیگار قاچاق در محور چالدران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ اسدالله مالکی معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی  در خصوص کشفیات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهارداشت: در این مدت با تلاش ماموران انتظامی ۱۴هزارنخ سیگار قاچاق ازیک دستگاه سواری درمحور چالدران به ارزش۱۰۰میلیون ریال کشف و ضبط و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

وی کشف ۴۴۵ قلم لوازم یدکی خودروی سنگین، ۹۳کیلوگرم بوش خودرو، ۴۸ طاقه پارچه، ۳۷ عدد انواع شوینده، ۴۸جفت کفش اسپورت و۴۸عدد شیر خشک قاچاق درخوی ازیک دستگاه اتوبوس به ارزش ۴۰۰میلیون ریال ودستگیری یک نفر متهم را از دیگر اقدامات انتظامی استان برشمرد.

سرهنگ مالکی از کشف ۱۵۵ ثوب البسه و ۳۵ قواره پارچه در محور مهاباد – پیرانشهر خبر داد و گفت: این کالا‌ها به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور مهاباد – پیرانشهر کشف و یک نفر متهم در این خصوص شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ مالکی با اشاره به کشف لوازم آرایشی – بهداشتی قاچاق در سردشت خاطرنشان کرد: این کالا‌های قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در محور سردشت – مهاباد از یک دستگاه خودروی جیپ کشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی انتظامی آذربایجان غربی دستگیری سارقان سابقه دار خودروی سانتافه درشهرستان سردشت وتحویل به مراجع محترم قضایی، کشف ظروف آشپزخانه قاچاق درپیرانشهر به تعداد ۳۶۰قلم به ارزش ۱۰۰میلیون ریال در محور پیرانشهر -نقده از یک دستگاه اتوبوس توقیفی درایست بازرسی شهید شیرازی ودستگیری یک نفر متهم را از دیگر اقدامات انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

کشف سیگارهای قاچاق در چالدران

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.