مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۶ واحد آموزشگاهی به چرخه تعلیم و تربیت افزوده شده و عملیات احداث ۱۲ مدرسه نیز هم اکنون آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جلسه تشریح وضعیت مدارس خیرساز در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 6 مدرسه خیرساز در اردبیل با حدود 52 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده و در مجموع تاکنون 370 باب آموزشگاه با یک هزار و 500 کلاس درس توسط خیران در استان اردبیل احداث شده است.

وی بیان کرد: 16 واحد آموزشگاهی به چرخه تعلیم و تربیت افزوده شده و عملیات احداث 12 مدرسه نیز هم اکنون آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد که تلاش خیران مدرسه ساز در این زمینه شایست تقدیر و قدردانی است چرا که راه رسیدن به گنجینه علم و معرفت را در استان هموار کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تشکر از خدمات ارزنده مالک جعفرزاده مقدم نیز گفت: تلاش این خیرمدرسه ساز در ساخت و احداث مدارس خیرساز در استان حائز اهمیت است و هم اکنون مدرسه 6 کلاسه مرحوم زنده یاد جعفرزاده مقدم با هزینه بیش از هفت میلیارد ریال در محله شهریار اردبیل به بهره برداری رسیده است.

ناصری از احداث مدارس خیرساز در شهرستان‌های اردبیل نیز خبر داد و افزود: مدرسه مسکن مهر با اعتباری در حدود 25 میلیارد ریال در مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسیده و آموزشگاه 6 کلاسه آبی‌بیگلو شهرستان نمین با اعتبار 670 میلیون تومان در این روستا مورد افتتاح قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

احداث مدارس خیرساز در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار