اخبار ورزشی از والیبال، اسکواش، تنیس روی میز، کاراته و شطرنج را در روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،در بسته اخبار ورزشی امروز چهار شنبه شاهد خبر‌هایی، از مصاف تیم والیبال شهرداری قزوین، صعود جوانان تیم والیبال شهرداری قزوین به دور دوم لیگ یک، سرپرست هیات اسکواش استان انتخاب شد، اعزام تیم ملی تنیس روی میز هوپس به رقابت‌های آسیای میانه، برگزاری نشست بصیرتی ویژه جامعه ورزش، آغاز استاژ فنی و دوره ارتقاء داوران کاراته در قزوین، برگزاری همجدهمین دوره لیگ شطرنج استان از جمعه و عیادت از پیشکسوت ورزش استان هستید.

تیم والیبال شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های هفته هفتم رقابت‌های والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خانگی برابر وحدت مهاباد صف آرایی می‌کند، این بازی ساعت ۱۶ در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

شاگردان حسن شاهسون در مکان چهارم گروه سه این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم والیبال جوانان شهرداری قزوین راهی دور دوم لیگ یک کشور شد

در پایان رقابت‌ها والیبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور و در گروه سه، تیم شهرداری قزوین با ۳ برد و یک باخت بعد از تیم کرمانشاه به دور دوم این رقابت‌ها صعود کرد.

مرحله اول این مسابقات به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

سرپرست هیات اسکواش استان انتخاب شد

با حکم مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، سعید میر عزیزی کارشناس اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به عنوان سرپرست هیات اسکواش استان معرفی شد.

سالار قاسمی مدیر کل ورزش و جوانان استان پیشین از این ریاست هیات اسکواش استان را بر عهده داشت که بعنوان مدیر کل استان البرز منصوب شد.

تیم ملی تنیس روی میز هوپس فردا راهی رقابت‌های آسیای میانه می‌شود

آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس، با شرکت رضا شریعتی و تارا سوری، زیر نظر محسن شیشه گر‌ها سرمربی قزوینی در قزوین برگزار شد.

تیم ملی تنیس روی میز هوپس ۱۳ دی راهی رقابت‌های آسیای میانه در قرقیزستان می‌شود.

نشست بصیرتی ویژه جامعه ورزش برگزار شد

در این نشست بصیرتی و روشنگری عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان درباره دستاورد‌های چهل ساله انقلاب سخنرانی کرد.

دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و سرمایه گذاری در جنگ نرم برای نارضایی مردم از انقلاب موضوعات دیگری بود که در این نشست بصیرتی برای ورزشکاران و جامعه ورزش بیان شد.

استاژ فنی و دوره ارتقاء داوران کاراته در قزوین آغاز شد

در این دوره دو روزه تئوری و عملی زیر نظر جواد سلیمی رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوری جهان آخرین تغییرات فدراسیون جهانی، در دوبخش کاتا JC تا JA و کومیته JC تا ممتاز ملی برگزار می‌شود.

همجدهمین دوره لیگ شطرنج استان از جمعه آغاز می‌شود

این رقابت‌ها با شرکت ۱۴ تیم، در سیزده دور به میزبانی خانه شطرنج قزوین و محمدیه برگزار می‌شود، ۱۰۰ بازیکن و مربی در این رقابت‌ها تا ۱۶ اسفند ماه با هم رقابت می‌کنند.

۶۵ میلیون ریال جایزه نقدی این رقابت‌ها است.

عیادت از پیشکسوت ورزش استان

پیشکسوتان ورزش‌های همگانی، دوو میدانی و دوچرخه سواری به عیادت حسین فصاحت پیشکسوت ورزش استان رفتند.

حسین فصاحت در رشته‌های پیاده روی، شنا، همگانی، دوو میدانی و دوچرخه سواری در رده سنی پیشکسوتان قهرمانی استان و کشور را در کارنامه دارد.

این پیشکسوت ورزش استان، چند وقتی در بستر بیماری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار