هافبک تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد در دیدار مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات درحالی از ۳ روز دیگر آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران باید در نخستین گام در گروه D. مقابل یمن قرار بگیرد. اکنون در اردوی شاگردان کارلوس کی روش، علیرضا جهانبخش هافبک ۲۵ ساله تیم ملی مصدوم و در حال ریکاوری است تا به شرایط بازی برسد.

ساعتی پیش رویترز با انتشار گزارشی نوشت: جهانبخش به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در ۸ بازی اخیر برایتون در لیگ برتر انگلیس غایب بوده و دیدار مقابل تیم‌های کاردیف سیتی، لستر سیتی، هادرزفیلد، کریستال پالاس، برنلی، چلسی، بورنموث، آرسنال و اورتون را از دست داده است و در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به سر می‌برد تا برای هفدهمین دوره جام ملت‌ها آماده شود.

این رسانه در ادامه نوشت: جهانبخش ابتدای فصل از آزد آلکمار هلند به برایتون پیوست، اما مصدومیت شدیدی پیدا کرد و اکنون همراه با تیم ملی آماده حضور در جام ملت‌ها می‌شود. کی روش در این باره بیان کرد: جهانبخش به صورت سخت در حال تمرین کردن است تا به موقع به مسابقات برسد و از دید پزشکی و فنی، ما باور قوی داریم که جهانبخش به موقع برای این مسابقات ریکاوری خواهد کرد، اگر چه به احتمال زیاد او بازی اول مقابل یمن را از دست خواهد داد.

این رسانه در ادامه نوشت: تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند یک روز قبل از آغاز مسابقه نام یک بازیکن را وارد کند و این در حالی است که بازیکنانی مانند علی قلی زاده، صادق محرمی و سعید عزت اللهی در فهرست ۲۳ نفره ایران قرار نگرفتند.

کی روش که با رویترز گفتگو می‌کرد، افزود: پس از جام جهانی با توجه به عملکردی که از خود در این رقابت‌ها نشان دادیم، لحظات خوبی را تجربه می‌کردیم و این فرصت فراهم شد که بیشتر بازیکنان ما برای بازی به تیم‌های خوب اروپایی بروند، اما متأسفانه از ماه سپتامبر با موجی از مصدومیت‌ها صدمه خوردیم. تیمی ساخته ایم که از پایه خوب است و بازیکنان شناخت خوبی از هم دارند و تنها نیاز به این داریم که مشکلات موجود را به باور و به امید تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران، کی‌روش و دستیارانش را سورپرایز کردند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

کی‌روش: مقابل قطر جنگیدیم/ برای ایران یک پیروزی معتبر بدست آوردیم


انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار