تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و فروشگاه زنجیره ای شهروند برای ارائه محصولات تولیدی کشاورزان منعقد شد.

عرضه تولیدات روستایی و عشایری در فروشگاه‌های شهروندبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جلسه انعقاد تفاهم نامه بین صندوق بیمه اجتماعی و فروشگاه های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه صندوق در نظر دارد با ارائه خدمات به روستائیان و عشایر؛ علاوه بر مستمری بازنشستگی و خدمات، تسهیلات بیشتری در نظر بگیرد، گفت: با هماهنگی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند محوری هایی را برای همکاری بیشتر تنظیم کرده ایم تا در ذیل آن بتوانیم از خانواده های روستایی و عشایر که از افراد کم درآمد و البته تولید کننده جامعه محسوب می شوند حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی حلقه اتصال خانواده های روستایی و عشایر با شبکه وسیع فروشگاهای شهروند است شرح داد: خانواده های بیمه شده به خاطر پرداخت حق بیمه نزد صندوق، اعتباراتی دارند؛ با اتصال این اعتبارات به شبکه عظیم فروشگاه های شهروند، این شبکه می تواند خدمات، اقدامات و تولیدات این جامعه را نیز تحت پوشش قرار دهد.

بر اساس توضیحات محمدرضا واعظ مهدوی، شکل گیری کارت های اعتباری برای تهیه مایحتاج از فروشگاه های شهروند، برنامه ریزی برای سوق دادن بازنشستگان و کارکنان به سمت فروشگاه های زنجیره ای شهروند،کمک به جامعه روستایی برای تهیه کالاهای غیر نقدی با توجه به کاهش قدرت خرید جامعه هدف و عرضه محصولات و تولیدات روستائیان و عشایر در فروشگاه ها، محورهایی است که تاکنون در قالب این همکاری بدست آمده است.

در ادامه این نشست مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند با اشاره به اینکه فروشگاه های شهروند در تمامی کلان شهرها و شهرهای کشور در حال ایجاد شعبه است با اشاره به این تفاهم نامه گفت: اعطای کارت های اعتباری صندوق برای روستائیان و عشایر، موجب افزایش قدرت خرید مردم می شود.

مسعود سریع القلم همچنین با بیان اینکه محصولات و تولیدات روستائیان و عشایر در فروشگاه های شهروند با استقبال مردم همراه خواهد بود گفت: این استقبال در چندین مرحله راستی آزمایی شده است. آخرین بازخورد فروش محصولات کشاورزان و عشایر برپایی سیاه چادر عشایری در یکی از شعب فروشگاه ها بود که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

وی همچنین افزود: ایجاد زمینه های همکاری ها و کارگروه های مشترک صندوق بیمه و فروشگاه زنجیره ای شهروند می تواند نقطه عطفی برای حمایت از جامعه روستایی و عشایر و همچنین بالا رفتن قدرت خرید مردم در این شرایط اقتصادی قلمداد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار