آسمان استان بوشهر بر اثر فعالیت سامانه بارشی ابری شده و بر اساس پیش بینی‌ها امروز باران خفیف و پراکنده و فردا رگباری خواهد بارید.

فعالیت سامانه بارشی دراستان بوشهر/ هوا سرد می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل هواشناسی استان بوشهراعلام کرد، امروز بارش خفیف و پراکنده در نقاط محدودی از سواحل شمالی استان آغاز می‌شود و ظهر فردا (پنجشنبه) تا اواخر روز با نفوذ یک جبهه هوای سرد، بارندگی‌ها به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد خواهد بود.

بنا به اعلام هواشناسی، احتمال ریزش تگرگ در نیمه شمالی استان وجود دارد و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط نیمه شمالی دور از انتظار نیست.

طبق پیش‌بینی‌ها، باد و باران در نیمه جنوبی استان شدت کمتری دارد و سامانه بارشی اواخر فردا از استان خارج می‌شود.

اما دریانوردان هم مراقب باشند که ازعصر امروز تا عصر فردا به سبب وزش باد جنوب شرقی شدید نیمه شمالی خلیج فارس از بندر دیلم تا مُطاف مواج است و در ادامه از پنجشنبه شب تا اواسط شنبه آینده (۱۵ دی) به سبب وزش باد شدید شمال غربی سراسر خلیج فارس کاملا مواج خواهد بود.

هواشناسی با اشاره به استقرار توده هوای پرفشار و سرد بر جو استان و وزش باد شمال غربی از اواخر فردا تا شنبه آینده از کاهش محسوس دما در این مدت خبر داده و به کشاورزان توصیه کرده ایجاد تنش دمایی در مزارع باشند.

انتهای پیام/ک

سامانه بارشی تا عصر فردا در بوشهر فعال است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.