استاندار کرمانشاه با اشاره به تجارب ارزنده شهردار جدید کرمانشاه، گفت: برای داشتن شهری زیبا، توسعه یافته و آباد باید از شهردار جدید حمایت کنیم.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  تاکید کرد که شهردار برای اداره شهر باید برنامه داشته باشد و برنامه های خوبی که آقای طلوعی دارد می تواند در راستای خدمت به مردم قدم بر دارد.

بازوند با بیان اینکه مردم از شورا و شهرداری عمران، آبادانی و رفاه می خواهند، افزود: باید همه تلاش کنیم سرانه درآمدی مردم افزایش یابد و شهروندان پولداری داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از اعضای شورای شهر کرمانشاه خواست عینک سیاسی را بردارند و به دنبال مطالبات جدی مردم بروند.

وی رای مردم به اعضای شوراهای اسلامی را رای به عمران و آبادانی دانست و گفت: اگرچه نمی توان به طور کامل منکر دخالت سیاست در امر انتخابات شوراها شد اما بیش از 90 درصد آرای مردم به اعضای شورا برای خدمت کردن و عمران و آبادانی است.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به انتقاد برخی افراد برای منحل کردن شورای اسلامی شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بنده اعتقادی به انحلال شورا نداشته و ندارم اگرچه معتقدم اگر تخلفاتی در شورا بروز کرد باید براساس قانون به آن رسیدگی شود.
بازوند از همه منتقدانش قدردانی کرد و افزود: بنده از انتقاد هیچ ابایی ندارم و معتقدم انتقاد راه درست و سازنده را به ما نشان می دهد انتقاد در جای خود باید مطرح شود اما نباید به رای مردم بی احترامی شود.



 

انتهای پیام/ز

 

منحل کردن شورای اسلامی شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.