حکایت خانه‌هایی که می‌تواند برخی از مشکلات مردم را حل کند + فیلم

افزایش بی‌سابقه قیمت مسکن در سال اخیر، خرید و یا اجاره خانه را برای بسیاری از مردم غیرقابل تصور کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش چشمگیر قیمت مسکن در سال اخیر باعث شده است اکثر افراد جامعه توان خرید منازل مورد پسندشان را نداشته باشند و عده ای هم حتی قادر به خرید هرگونه خانه ای باشند.

در این میان قیمت رهن و اجاره هم از این قاعده عقب نمانده و مردم را شگفت زده کرده است. این در حالیست که بسیاری از خانه های پایتخت خالی بوده و کسی از آنها استفاده نمی کند.

 


بیشتر بخوانید: سیر معکوس عرضه و تقاضا در بازار مسکن


انتهای پیام/
 

آشفتگی بازار مسکن + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۷
یک نفر به این سوال من جواب بده:من متولد تهرانم ، در تهران زندگی کردم و بزرگ شدم و با دردسر درس خوندم کار گرفتم صبح تا شب جون می کنم، اما تو شهر خودم تو استان خدوم و حتی محله خودم نمی تونم خونه بخرم و مجبورم با پدر و مادرم زندگی کنم. بعد طرف پا شده از شهرستان اومده و تهران نه خونشه و نه محل تولدش و نه حتی زندگی میکنه و 20 تا 30 تا خونه خریده و با یک سری باند مافیایی با قیمت نجومی اجاره میده...چرا طرف از شهرستان بلند میشه میاد بازار تهران را به هم میریزه؟
Germany
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۷
این از افتخارات دولت است که هیچ مسکنی نساخت و بسیاری از مردم را بی خانه و آواره کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۲ دی ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۲ دی ۱۳۹۷
شغل هاي كاذب از جمله مهمترينشان بنگاههاي مسكن را بر چينيد ، شهرداري راسا اين مهم را عهده دار شود مثل همه جا ، در اين صورت همه امور حل خواهد شد خصوصا دستگاه قضا حجم پرونده هاي وروديش كلي كاهش پيدا ميكنه حال كه ساير كارها با جاهاي ديگر مقايسه ميشه چرا اصلا در اين مورد فكري نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۱ دی ۱۳۹۷
برای کاهش قیمت مسکن کاررا از ریشه درست کنید 1- جلو سوداگری و دلال بازی و میدان داری بنگاه ها را بگیرید! 2- با کاهش نرخ ارز ؛ باید شاهد کاهش قیمت مصالح ساختمانی باشیم چرا مانند صنعت بیمار خودرو؛ منافع عده ای خاص, مانع کاهش قیمت مصالح ساختمانی و آهن آلات است . 3- چرا مجلس توانایی تصویب و اجرای ضرب الاجلی مالیات در بخش مسکن را ندارد البته مالیاتی که درحال حاضر موجب کاهش قیمت شود نه افزایش (مالیات از کسانی که بیش از یک مسکن دارند مالیات از کسانی که بیش از یک بار در سال خریدو فروش دارند مالیات از مالکان زمین های بایر و وووو ....) دولت باید با اعمال مالیات سنگین به مسکن مانع معامله آسان مسکن بشه و بذاره رکود بشه تا از ابزار سرمایه ای به مایحتاج اولیه انسان تغییر ماهیت بده. این عاقلانه ترین کار ممکنه 4- چرا بر سایت‌هایی مانند "دیوار و شیپور و ...." که بعضا آگهی‌هایی را بارگذاری می‌کنند که در واقع باعث بروز التهاب در بازار مسکن و درج قیمت چند برابری شده است نظارت نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۷
متاسفم برای اون مسئولی که مشکل مسکن اکثر مردم را می تونست حل کنه اما نکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۲ دی ۱۳۹۷
از شهید چمران پرسیدند: "تعهد بهتر است یا تخصص؟ می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آنرا می پذیرم،اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست".

مدیران بی تخصص و بی تقوا کشور ما را به این وضعیت کشاندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ دی ۱۳۹۷
خدا می دونه مردم در حال مرگ تدریجیند من نمی دونم اون مسولینی که بی خیال نشسته اند وتماشا می کنند چگونه می تونند شبا بخوابند در حالی که مردم از بدبختی ونداری در حال جون کندن هستند چگونه سر بر بالش می زارند در صورتی که پیشوایان دینی ما تمام دغدغه شان رفاه واسایش ملتشان بود چرا مسولی که نمی تونه اوضاع رو سر.وسامان بده استعفا نمیده ورها نمی کنه پستشه حتما صندلی به کامشونه وشیرینی ان باعث دل نکندن از صندلی میشه درود بر قاضی زاده ی هاشمی مرد ومردونه گفت چون نمی تونم پاداش نیروهاموبدم پس میرم کنار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۷
میدونید چرا تو کشورما در عرض یکسال دلالان 100 درصد قیمت مسکن رو افزایش میدن و مسؤولان مربوطه کاملا بی تفاوت و خونسردن و هیچ اقدامی برای کنترل قیمت های غیر واقعی نمی کنند ؟ واس اینک مسؤولان مربوطه دولتی خودشون خونه و مسکن دارن ، اصلا به فکر بی خانه ها نمی افتن و دردشونو احساس نمی کنن . چه بسا اگ تو این هرج و مرج بازار ، دلالان 200 درصد ببرن بالا خوشحالتر بشن که خونه شون ارزش افزوده بیشتری پیدا کرده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۷
روی خانه های خالی مالیات ببندید و به مردم مستضعف کمک کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۷
هدیه دولت