فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری ۲۸ سارق سابقه دار و عامل افیونی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر جویبار به اجرا در آمد.

وی افزود:در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی که در مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را متوقف کردند.

سرهنگ درویشی از پلمب ۵ قهوه خانه سنتی دارای تخلف صنفی و فاقد مجوز فعالیت در اجرای این طرح نیز خبر داد و گفت: ۳۵ عدد قلیان، نیم کیلو انواع مواد مخدر و ۱۸۰ کیلو گرم برنج سرقتی در اجرای این طرح کشف شد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، اظهار داشت: ۲۰ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی ۷ نفر از سوداگران و عاملان افیونی در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/ک




دستگیری ۲۸ سارق سابقه دار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.