زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد سفر هیئتی از این جنبش به تهران، تأکیدی بر ائتلاف و روابط تاریخی با جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد سفر هیئتی از این جنبش به تهران، تأکیدی بر ائتلاف و روابط تاریخی با جمهوری اسلامی ایران بود.

زیاد نخاله در این گفتگو تصریح کرد: ما به این سفر به شکلی طبیعی نگاه می کنیم. با توجه به طبیعت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین، این سفر تأکیدی بر این ائتلاف و روابط تاریخی بود.

وی افزود: هیچ تغییری در این رابطه در طول زمان به وجود نیامده و این سفر برای تقویت روابط و بررسی دردهای ملت فلسطین و چالشهایی بود که منطقه با آن روبرو است و نیز به جهت اهمیت ایران و وزن منطقه ای و بین المللی آن و نقش سیاسی بالای این کشور که به عنوان حامی و پشتیبان ملت فلسطین ایستاده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران دائما در جهت حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین است. آنها در کنار ما به شکلی ایستاده اند که هیچ مسئول دیگری در منطقه چنین موضعی ندارد. بخاطر همین ما پیوسته درد و رنج های ملت فلسطین را در پرونده های آنها حاضر می بینیم و از آنها به خاطر این تلاش فراوان و از ملت ایران که مقاومت فلسطین و لبنان را در آغوش می گیرند، تشکر و تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار