سال ۲۰۱۸ میلادی با دروغ‌های بی‌شمار دونالد ترامپ به پایان رسید و این دروغ‌ها از روز آغازین سال نو میلادی مجددا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که می‌دانید دونالد ترامپ از رئیس جمهور‌هایی است که مدام دروغ می‌گوید و واشنگتن پست در گزارش سال گذشته خود این موضوع را تایید کرد و نوشت «زمانی که از دروغگویی سخن به میان می‌آید، باید گفت: ترامپ بی‌وقفه این کار را انجام می‌دهد».

سال ۲۰۱۸ میلادی با دورغ‌های بیشمار ترامپ به پایان رسید و سال نو میلادی با سخنرانی سرشار از ادعا‌های دروغین وی آغاز شد. او از شروع سال نو سخنرانی خود را با سه موضوع مورد علاقه خود یعنی ایران، نیویورک تایمز و هیلاری کلیتون آغاز و در این موارد ادعا‌های دروغینی کرد.

میزان دروغ‌گویی رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸ رکورد جدیدی ثبت کرد. طبق آمار واشنگتن پست او ۵ هزار دروغ در ۶۰۱ روز گفت. یعنی در یک روز به طور متوسط ۳ تا ۸ سخن خلاف واقعیت گفته است.

نمونه‌هایی از دروغ‌های بارزی که او در سال ۲۰۱۸ گفته است را در زیر مشاهده کنی:

ترامپ درباره بیشتر مسائل بزرگ و کوچک به آمریکایی‌ها دروغ می‌گوید. در جریان ماجرای جنجالی و رابطه‌های نامشروع خود بار‌ها دروغ گفت؛ به ویژه در مورد حق‌السکوت‌هایی که وکیل سابقش به زنانی که با وی رابطه داشتند، داده است دروغ‌های بسیاری گفت.

او در سال گذشته ادعا کرد که دستاورد‌های بزرگی داشته از جمله تصویب بزرگترین کاهش مالیاتی در دولتش یا ثبت بهترین عملکرد اقتصادی در تاریخ آمریکا یا منعقد کردن قرارداد‌های عظیم با عربستان به منظور اشتغال زایی یا از همه مهم‌تر حل بحران هسته‌ای با کره شمالی که در همه این موارد اغراق کرده است.

او بار‌ها در سخنرانی‌های خود در مورد راه اندازی ۸ کارخانه جدید فولادسازی خبر داده در حالی که کذب است. ترامپ بارها ادعا کرد که در سال ۲۰۱۷ یک مرد اُزبک متهم به کشتن ۸ نفر با کامیونت در نیویورک شده است در حالی که این هم دروغی بیش نبود. از طرف دیگر ترامپ در برهه‌ای از زمان اعلام کرد که مردم در کالیفرنیا شورش کرده‌اند در حالی که وقتی یک خبرنگار به وی می‌گوید کسی شورش نکرده است، ترامپ در پاسخ اینگونه دروغ خود را توجیه می‌کند که : " چرا شورش کردند شما اطلاع ندارید. "


انتهای پیام/

دروغ‌های ادامه دار ترامپ در سال ۲۰۱۸

برچسب ها: دانلود فیلم ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۲۲:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۷
یک روزی خداوند مو از ماست برات جدا میکند ترامپ خداوند در کمینگاه ظالمان است خیلی به ما کشور ایران ظلم کردید باید حساب پس بدهید نامرد
آخرین اخبار