گیلان با کسب ۵ مدال قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،رئیس هیات بوکس استان گیلان امروز گفت: در پایان رقابت‌های بوکس جوانان کشور که در رشت برگزار شد گیلان با کسب ۴ مدال طلا و یک مدال برنز و ۳۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

امین قاسمی پور افزود: تیم‌های کردستان با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۱۸ امتیاز، خراسان شمالی با یک طلا و ۲ نقره و ۱۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

وی گفت:در رقابت‌های انفرادی و در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد عمران سوری زایی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، علیرضا اسکندری از کرمانشاه در مکان دوم قرار گرفت، مهدی هاجری از توابع تهران و فرزاد همتی از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم رضا حیدری از لرستان، سبحان صحرایی از همدان، یوسف صدرایی از اصفهان به ترتیب اول و دوم و محمد حسین حقی از زنجان به طور مشترک سوم شدند.

امین قاسمی پور گفت: در ۵۶ کیلوگرم مبین اعلایی از خوزستان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمد حسین احسانی از توابع تهران دوم شد، سید پوریا موسوی از فارس و شاهین عطایی از گیلان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان افزود:در پایان مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم امیرحسین دولتی از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد، مهدی امیری از کرمانشاه دوم شد، یاسین بنیاب از قم و صالح زارعی از کردستان به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

امین قاسمی پور گفت: در رقابت‌های وزن ۶۴ کیلوگرم علیرضا فیضی از گیلان مقام قهرمانی را تصاحب کرد، سلمان موسیوند از همدان مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علی امیرنژاد از توابع تهران و احسان اعظمی از اردبیل به طور مشترک روی سکوی سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در مسابقات وزن ۶۹ کیلوگرم علی لطفی از گیلان عنوان نخست را کسب کرد، محمد نورانی از خراسان شمالی دوم شد، سید محمد محمودی از آذربایجان غربی و هادی تنی از گلستان به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان گفت:در پایان رقابت‌های وزن ۷۵ کیلوگرم آکام مری از کردستان قهرمان شد، محمدحسین قربان زاده از مازندران روی سکوی دوم قرار گرفت، شایان حاج نوروز از سیستان و بلوچستان و اکبر مروی از توابع تهران به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

امین قاسمی پور افزود: در رقابت‌های وزن ۸۱ کیلوگرم نیز ارسلان مهردل از گلستان به مقام نخست رقابت‌های مشتزنی جوانان کشور دست یافت، شایان سیدنظری از خراسان شمالی در مکان دوم قرار گرفت، مسعود عابدی از اصفهان به همراه محمدرضا شیری از توابع تهران به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: همچنین در رقابت‌های وزن ۹۱ کیلوگرم امین صحرایی از خراسان شمالی عنوان قهرمانی را کسب کرد، سید پویا هاشمی از مازندران مقام نایب قهرمانی را به دست آورد، علیرضا امیری از خوزستان و بهنام ابراهیمیان از توابع تهران سوم شدند.

رئیس هیات بوکس استان گیلان گفت: در رقابت‌های وزن ۹۱+ کیلوگرم نیز عقیل منانی از گیلان مقام نخست را تصاحب کرد، سامان حسینی از کردستان دوم شد، مجید بالاخان زاده از اردبیل و محمد زرین تاج از فارس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

امین قاسمی پور تصریح کرد:رقابت‌های بوکس جوانان کشوربا حضور ۱۹۹ بوکسور در قالب ۳۴ تیم به مدت ۵ روز در مجموعه تختی رشت برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

گیلان قهرمان رقابت‌های بوکس جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.