رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع و کشف بیش از ۲۰ کیلو هروئین در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ علیرضا دلیری  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اظهار کرد: اعضای این باند چهار نفره به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان کرده و این مواد را در اختیار جوانان قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیری این باند را در دستور کار قرار داد و با انجام کار‌های اطلاعاتی اعضای باند و مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری اعضای باند اقدام کردند.

دلیری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بالغ بر ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه یادآوری کرد: کشف ۷۵۰ کیلوگرم مواد پیش ساز برای تولید هروئین، دیگر اقدام پلیس در این عملیات بود.

وی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

 

 دستگیری عاملین قاچاق مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.