سرهنگ یوسف‌وند از کشف ۱۵ میلیاردی انواع داروهای رژیمی، مکمل‌های غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره در پایتخت خبر داد.

کشف کالای قاچاق ۱۵ میلیاردی در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کرم یوسف‌وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقادیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیونت ضمن دپو کردن در ۲ انبار در محدوده شورآباد، به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد، تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی به شهر تهران تحت کنترل درآمد تا اینکه مأموران موفق شدند، کامیونت موصوف را در محور مواصلاتی به شورآباد مشاهده کنند و دریافتند که ۲ دستگاه خودرو دیگر منتظر محموله کالای قاچاق در درب انبار مورد نظر هستند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو متهمان، هر ۳ راننده را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی انبار دیگری در همان محدوده شناسایی شد، تصریح کرد: در بازرسی از انبار‌های دپو کالا و خودرو متهمان تعدادی اموال قاچاق از قبیل: دارو‌های رژیمی و مکمل غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، سیگار و غیره کشف شد.

سرهنگ یوسف‌وند خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورده کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار