مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسیسنه امام زاده حسین (ع) قزوین با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله شاهرودی ،  آیت الله قائم مقامی از استادان حوزه و دانشگاه گفت: مرحوم آیت‌ا الله شاهرودی از علمای بزرگ اسلام و تشییع و فقاهت از ویژگی‌های برجسته ایشان بود.

وی افزود: مرحوم شاهرودی از شاگردان برجسته شهید محمد باقر صدر بود که در ایام جوانی به درجه اجتهاد رسید.

آیت الله قائم مقامی بیان کرد: این فقیه برجسته که حتی به درجه مرجعیت هم رسیده بود در رابطه با، ولی فقیه زمان خود آنچنان متواضع بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست و به همین دلیل خداوند به ایشان شان و عزمت بسیار بخشید.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مرحوم آیت الله شاهرودی حتی در مقام اجرا و مسئولیت هم جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی ایران داشت گفت: کسی که در مقام اجرا باشد، اما فریب نخورد نشان از بصیریت، زمان شناسی و تقوای اوست ویژگی که در مرحوم آیت الله شاهرودی وجود داشت.

آیت آلله قائم مقامی با بیان اینکه مرحوم آیت الله شاهرودی در زمان ریاست بر قوه قضائیه هم بسیار خوب عمل کرد گفت: اگر کوچکترین ضعف در مرحوم وجود داشت در این سمت دچار لغزش می‌شد.

وی افزود: مرحوم آیت الله شاهرودی زمانی دار فانی را وداع گفتند که آغاز طلوع خورشید فقاهت و علم در زندگی ایشان بود که‌ای کاش مدتی بیشتر در این جهان می‌زیست.

انتهای پیام/

گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله شاهرودی در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.