سرمربی تیم فوتبال استقلال در دور جدید تمرینات آبی پوشان پایتخت، بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد.

دستان خالی شفر در ادوی قطربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلساتی که با فتحی سرپرست این باشگاه برگزار کرد راهی کشورش شد تا در تعطیلات سال نو میلادی در کنار خانواده اش باشد. با این وجود شفر قبل از سفرش اتمام حجت کرد تا گزینه‌های مد نظرش در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب شوند.

سرمربی آلمانی استقلال درخواست کرده بود تا قبل از سفر آبی پوشان به قطر برای برگزاری اردو بازیکنان جدید به این تیم اضافه شوند. طبق هماهنگی‌ها قرار است یک هافبک و یک مهاجم به ترکیب آبی‌ها اضافه شود، اما از آنجایی که استقلالی‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند مشخص نیست که خواسته شفر عملی می‌شود یا خیر.

بازیکنان جدید در صورتی که جذب شوند می‌توانند شانزدهم دی ماه با دیگر اعضای تیم راهی قطر شوند تا اردویی ۲ هفته‌ای در کمپ اسپایر داشته باشند، اما اگر منابع مالی تامین نشود بازیکنان جدید دیر‌تر به اردوی آبی پوشان ملحق می شوند.

مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش با حضور در اردوی تیم ملی امید از چهاردهم دی ماه تا یک بهمن در اختیار شفر نیستند و در تیم ملی هم روزبه چشمی، وریا غفوری و منتظری حضور دارند و نمی‌توانند آبی پوشان را در دور جدید تمرینات استقلال همراهی کنند.

طارق همام بازیکن تیم فوتبال استقلال هم با حضور در ادوی تیم ملی عراق از همراهی آبی‌ پوشان غایب است.

به این ترتیب شفر ۶ بازیکن اصلی تیم خود را در حالی در اختیار ندارد که احتمال دارد حضور بازیکنان جدید هم در این تیم با تاخیر مواجه شود.


بیشتر بخوانید:

مربی آلمانی یک قدم تا امضای قرارداد با استقلال

حمله غیر مستقیم تبریزی‌ها به دروازه بان استقلال!

زیان نسبی در موفق‌ترین پرونده خارجی استقلال

افتخاری: گرو و نیومایر در حد استقلال نیستند/ دلالان باعث جدایی جپاروف شدند

استقلالی‌ها پا جای تیم ملی فوتبال ایران می‌گذارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار