بیشترین مقدار بارندگی شب گذشته در خراسان جنوبی در منطقه چاهدراز نهبندان با بارش 7 میلیمتری ثبت شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  زارعی، کارشناس هواشناسی استان گفت: مقدار بارشهای شب گذشته در سایر مناطق استان به ترتیب در کهنود ابراهیمی 6 میلیمتر، نهبندان 5 میلیمتر، سربیشه، میغان و چاهداشی 4 میلیمتر، کفاز 3 میلیمتر، چیروک، سرند دیهوک، مود، پسکوه، آرین شهر، حسین آباد، آلنگ، حیدرآباد، قدمگاه و کُرُه قاین 2 میلیمتر، دیهوک، خرو، کریمو، زهان و فردوس حدود یک میلیمتر بوده است.

وی از سفید پوش شدن ارتفاعات بیرجند، سرایان و فردوس در شب گذشته خبر داد و افزود: در این مدت همچنین در کبودان، ماژان، دوست آباد، مختاران، سهل آباد، طبس، قاین، بیرجند، سرایان و حاجی آباد بارشهای ناچیزی ثبت شده است.

زارعی با بیان اینکه شرایط جوی امروز آرام و یکنواخت و آسمان کم و بیش صاف و آفتابی است، گفت: فردا شب احتمال بارشهای پراکنده برای برخی از نقاط شمالی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان از نفوذ موج ناپایدار دیگری در پنج شنبه شب این هفته خبر داد و افزود: این موج تا ظهر جمعه بارشهایی در سطح استان خواهد داشت.

 زارعی با بیان اینکه دمای هوا امروز و امشب به طور نسبی یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش دارد، گفت: در روزهای 5 شنبه و جمعه دمای هوا به طور موقت افزایش می یابد.

در شبانه روز گذشته سربیشه با دمای 3 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و طبس با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین 1- و 15 بود که پیش بینی می شود امروز حداکثر دما با سه درجه کاهش به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

انتهای پیام / ط ا

بارش باران در خراسان جنوبی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.