معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت:جشنواره شیخ‌بهایی می‌تواند ایده‌های اولیه‌ای که در آن وارد می‌شود را تبدیل به ثروت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: جای خوشحالی است که در جشنواره شیخ‌بهایی شاهد به بار نشستن ایده‌هایی هستیم که در سطح استان به مرز تجاری‌سازی رسیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه معرفی کسب و کار‌های نوین، وظیفه این جشنواره است، اظهار کرد: در این جشنواره شناسایی طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان و ارزیابی و سپس معرفی این افراد به جامعه، هدف نهایی تعیین شده است.

آزادی با بیان اینکه ۸۰۰ طرح در مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره ثبت‌نام کرده بودند،گفت : ۲۰۰ طرح داوری نهایی شده، همچنین در هشت برنامه برگزار شده در روز آخر جشنواره، حدود ۲۰۰ ارتباط رودرو بین سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار شد.

وی بیان کرد:شرکت هایا شیمی رازی در جشنواره شیخ بهایی، در بخش "کسب و کار آزاد" موفق به کسب "رتبه دوم" ،در بخش "فرصت‌های سرمایه گذاری" و برنده لوح زرین جشنواره و ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی، شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره در بخش فرصت‌های سرمایه گذاری و فن آفرینی شد و دکتر فریبرز عزیزی ازمدیران واحد‌های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه با طرح تولید تجهیزات بهره برداری از درخت بنه نفر اول طراحان کسب و کار بخش المپیاد دانشجویی جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی وبرنده تندیس زرین جشنواره و مبلغ ۱۵ میلیون تومان جایزه نقدی شد.

 

انتهای پیام/ت

شناسایی طراحان کسب وکار در جشنواره شیخ بهایی و معرفی آنان به جامعه

برچسب ها: اشتغالزایی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.