فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: گلخانه فیروز آباد در سطح بیش از ۱۰ هکتار با اشتغالزایی بیش از ۱۲۴ نفر در شهرستان پارس آباد احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی علایی، فرماندار پارس آباد در بازدید از طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد که با حضور معاونت برنامه ریزی و توسعه فرماندار و ادارات متولی توسعه زیر ساختی و صنعتی و دستگاه‌های حمایت از اشتغال و کشاورزی و بانک‌های عامل صورت پذیرفت از سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های سرمایه گذاری با برنامه ریزی و حمایت و اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران خبر داد و افزود: امروز با هدف رفع موانع تولید از دو طرح بزرگ گلخانه فیروز آباد و کارخانه بتن و جدول و پازل سازی بازدید شد.
وی در بازدید از گلخانه فیروز آباد از بخش تازه کند پارس آباد با بیان اینکه این طرح در وهله اول در زمینی به وسعت ۳ هکتار اجرایی شده و سرمایه گذار پس از تحویل طبق برنامه ریزی‌های انجام شده سطح زیر گلخانه تا ۱۰ هکتار افزایش خواهد یافت.
فرماندار شهرستان پارس آباد مغان با اشاره اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در جهت اشتغالزایی به طرح‌های سرمایه گذاری شهرستان تسهیلات اعطا شده است افزود: پیش بینی می‌شود با پرداخت تسهیلات ۱۸ میلیارد تومانی برای این طرح شاهد اشتغال ۱۲۴ نفر در این مجموع باشیم.
علایی ادامه داد: مجموع زمینی که از طریق جهاد کشاورزی شهرستان برای احداث این گلخانه به بخش خصوصی واگذار شده ۱۸ هکتار می‌باشد و هم اکنون در ۷ سالن سالانه بیش از ۲۰۰ تن از هکتار انواع محصولات گلخانه‌ای تولید و به بازار‌های داخلی و بازار‌های جهانی به خصوص کشور‌های روسیه و آذربایجان صادر می‌شود.
وی بیان کرد: شهرستان پارس آباد با تولید سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است که در صورت اجرای طرح‌های کشاورزی نوین در این شهرستان می‌توان شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه باشیم.
انتهای پیام/ح

صادرات محصولات گلخانه ای به بازارهای جهانی

برچسب ها: اشتغالزایی ، گلخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار