عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:امروز هیچ نشستی در منطقه بدون اینکه ایران از محورهای مهم مذاکرات باشد، برگزار نمی شود.

هیچ نشستی در منطقه بدون اینکه ایران از محورهای مهم مذاکرات باشد، برگزار نمی شود/ نمایش حضور و هملی مردم استان همدان در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مردم همدان هم صدا و از همه نسلی امروز به خیابان ها آمدند و فریاد استکبار ستیزی سر دادند .

آنها یاد شهدای دانش اموز سال ۱۳۵۷ را گرامی داشتند و یک بار دیگر روحیه پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

علی آقامحمدی،عضو مجمع تشخیص نظام پیش از ظهر امروز در بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان در همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری منع مذاکر را بن بست نفوذ استکبار به کشور دانستند، گفت:  باید الگوی بصیرت و دشمن شناسی را ملاک خود قرار دهیم و امروز آمریکا در بدترین شرایط خود گرفتار شده است.

او با اشاره به اینکه امروز هیچ نشستی در منطقه بدون اینکه ایران از محورهای مهم مذاکرات باشد، برگزار نمی شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می زند و راهپیمایی ۱۳ آبان برای سایر ملت ها پیام دارد.

او با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول و بدهکارترین کشور دنیا است، افزود: رئیس جمهور آمریکا منفورترین چهره در بین مردم ایران است.

آقا محمدی با تاکید بر اینکه برکت ایثار، وحدت و بصیرت مردم امروز جمهوری اسلامی ایران از عزت بی نظیری در منطقه برخوردار است، گفت: به برکت ۱۳ آبان و خون شهیدان جمهوری اسلامی ایران امروز پیشرفته ترین پهپاد آمریکا را می زنیم و او هم هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

آقا محمدی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدا مسیر حرکت انقلاب را مسیر ظهور حضرت مهدی(عج) تعیین کرده است، گفت: ۱۳ آبان سال ۴۳ وقتی  امریکایی ها قانون کاپیتولاسیون را در مجلس ایران گرفتند امام (ره) سخنرانی کردند و صحبت ایشان این بود که امروز ننگی بر ملت ایران و ضربه ای بر ملت ایران وارد شد به طوری که اگر سگ امریکایی خلافی کند قابل محاکمه نیست اما اگر کوچکترین ضربه‌ای به بالاترین شخص در مملکت وارد شود محاکمه ممکن است.

 او با بیان اهمیت شعار «مرگ بر آمریکا»، گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان یکی از چهار کشور برتر دنیا در صنعت ساخت هواپیمای بدون سرنشین مطرح است.

آقا محمدی گفت: آمریکا با وجود هزینه‌کرد میلیون ها دلار و تشکیل گروه های تروریستی داعشی اما در منطقه شکست سیاسی و نظامی مفتضحانه خورد و مجبور به عقب‌نشینی شده است.

انتهای پیام/ا

مردم ایران همچنان پای ارزش های انقلاب ایستاده اند

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.