مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در استان یزد ۲۳۴ شرکت حمل و نقل فعالیت دارند که در سال گذشته ۲۲ میلیون تن بار را جابجا کردند.

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در سال گذشته ۲۳۴ شرکت حمل و نقل در استان یزد فعالیت داشتند که در این شرکت ها حدود ۲۲ میلیون تن بار جابجا شده است.

علیخانی نگهداری از هشت هزار و ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی را از وظایف این اداره کل دانست و افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری ۱۴۴ کیلومتر از جاده‌های استان با انواع آسفالت روکش شده و حدود ۱۶۰ کیلومتر از آسفالت‌ها درزگیری و لکه گیری شده است.

وی نصب و بهسازی ۳ هزار تابلو، شستشوی ۴ هزا تابلو، ترمیم و نصب ۳ هزار و ۲۰۰ متر گارد ریل ارتقا و حفظ سیستم روشنایی را از جمله اقدامات این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به فصل سرد و بارندگی‌های اخیر بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات و تمام نیرو‌ها به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به شهروندان است.


انتهای پیام/ ا

حفاظت از هشت هزار و 200کیلومتر از جاده ها توسط راهداری استان یزد

برچسب ها: حمل و نقل ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار